Dobry stojak reklamowy

Grafiką reklamową zajmuję się zawodowo od momentu ukończenia przeze mnie studiów, a więc już od ponad 6 lat. Głównie projektuję materiały drukowane, ale klienci często pytają mnie o radę także w innych kwestiach np. jak wybrać dobry stojak reklamowy na ulotki czy inne materiały drukowane. Chętnie doradzam, na tyle na ile jestem w temacie zorientowana.

Niewielkich rozmiarów stojaki reklamowe świetnie prezentują się w recepcji czy hallu. Jeśli w pomieszczenie nie ma wiele miejsca to te kieszonkowe można spokojnie umieścić na ladzie recepcyjnej. Wybór na rynku w tym zakresie jest coraz ciekawszy, co cieszy.

Klasyczny stojak reklamowy składa się z kilku podstawowych elementów. Są to przede wszystkim specjalne kieszonki na ulotki różnego rozmiaru. Tutaj warto zwrócić uwagę na szerokość kieszonek. W zasadzie im jest ona większa, tym większa liczba ulotek się w danej kieszonce zmieści. Ja ze swojej strony polecam zawsze stojaki reklamowe z nadrukiem przynajmniej logo danej firmy. Prezentują się one o wiele efektowniej niż te pozbawione nadruku, a sam koszt umieszczenia logo nie jest wcale wysoki.

Klienci taką firmę na pewno postrzegają jako bardziej doświadczoną i profesjonalną. Ja sama często taki projekt nadruku wykonuję gratis. Sama cena nadruku, jak już wcześniej wspomniałam, wynosi zaledwie kilkadziesiąt groszy. Ponadto, jeśli stojak ma być eksponowany głównie na imprezach targowych i często podróżować, to należy rozważyć zakup stojaka reklamowego, który dobrze się składa i rozkłada.