Reklama w Twojej ręce

Każda firma przeznacza wiele czasu i środków na skuteczną promocję. Nic dziwnego, nawet jeżeli na rynku pozostajemy już od jakiegoś czasu, nic nie wskóramy bez odpowiedniej reklamy, bez przyciągnięcia nowych zainteresowanych do skorzystania z naszej usługi lub produktu. Dlatego warto robić to na różne sposoby i umieszczać swoje logo na różnych przedmiotach codziennego użytku - długopisach, breloczkach, koszulkach. Świetną opcją stać może się to, co często musimy mieć pod ręką - na przykład torby reklamowe.

Weź reklamę do ręki!

W jaki sposób zaopatrzyć swoją firmę w tego typu promocję? Najlepiej zatrudnić graficzkę - osobę taką jak ja, która posiada spore doświadczenie w tym, co wizualnie najlepiej oddziałuje na drugiego człowieka. W swojej pracy proponowałam klientom wiele różnych opcji i często potrzebowaliśmy długiej rozmowy, aby dojść do konsensusu - projektowanie toreb reklamowych wcale nie jest rzeczą tak łatwą, jak mogłoby się wydawać. Oczywiście, zawsze ulokować trzeba na nich logo firmy lub jej grafikę przeznaczoną do promocji, ale to jeszcze nie koniec. Należy wybrać z jakiego materiału zrobiona będzie torba - czy wolimy coś jednorazowego, z tektury albo nawet plastiku czy będziemy preferować droższe, ale trwalsze, płócienne worki materiałowe. Ważna jest tutaj także kolorystyka oraz detale - na przykład to, jakie rączki powinna mieć nasza torba.

Czasami jednak nie ma potrzeby uciekania się do usług grafika - w internecie dostępne są do zakupu torby spersonalizowane, gdzie wstawiamy po prostu interesujący nas napis lub obrazek.